سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانشمندان در میان مردم، مانند ماه شب چهارده در آسمان اند که بر دیگر ستارگان پرتو می افکند . [امام علی علیه السلام]
امروز : چهارشنبه 103 اردیبهشت 19
:: بازدیدهای امروز :<*DailyHit*>
:: بازدیدهای دیروز :<*YesHit*>
:: کل بازدیدها: <*WebLogHit*>
::  RSS 
::  Atom 
مهاجران کوی دوست

بهترین کیست؟

چهارشنبه 88/3/20 :: ساعت 12:16 عصر

بهترین کیست؟

مردم سعى کنند صالح‏ترین را انتخاب کنند. آن کسانى که نامزد ریاست جمهورى میشوند و در شوراى نگهبان صلاحیت آنها زیر ذره بین قرار میگیرد و شوراى نگهبان صلاحیت آنها را اعلام میکند، اینها همه‏شان صالحند. اما مهم این است که شما در بین این افراد صالح، بگردید و صالح‏ترین را پیدا کنید. این جا جائى نیست که من و شما بتوانیم به حداقل اکتفاء کنیم؛ دنبال حداکثر باشید؛ بهترین را انتخاب کنید.

بهترین کیست؟ من نسبت به شخص، هیچ‏گونه نظرى ابراز نمیکنم؛ اما شاخصهائى وجود دارد. بهترین، آن کسى است که درد کشور را بفهمد، درد مردم را بداند، با مردم یگانه و صمیمى باشد، از فساد دور باشد، دنبال اشرافیگرى خودش نباشد. آفت بزرگ ما اشرافیگرى و تجمل‏پرستى است؛ فلان مسئول اگر اهل تجمل و اشرافیگرى باشد، مردم را به سمت اشرافیگرى و به سمت اسراف سوق خواهد داد. اینى که ما گفتیم امسال، سال حرکت به سوى اصلاح الگوى مصرف است، یعنى امسال سالى است که ملت ایران تصمیم بگیرد که با اسراف مبارزه کند. نمیگوئیم بکلى و یکباره و در طول یک سال، اسراف تمام بشود؛ نه، ما واقع‏بین‏تر از این هستیم؛ میدانیم این کار مال سالیان پى در پى است و باید کار بشود تا به این فرهنگ برسیم؛ باید این کار را شروع کنیم.

 

بیانات در جمع مردم استان کردستان‏ در میدان آزادى سنندج‏ 22/2/88


کلمات کلیدی: درد _ اشرافیگری_ اسراف_صالح!!!

¤ نویسنده: کانون فرهنگی هنری شهید بنازاده

نوشته های دیگران()

چه کسی سر کار بیاید؟

چهارشنبه 88/3/20 :: ساعت 12:13 عصر

کسانی را روی کار بیاورید که ایستادگی در مقابل زورگویان را ارزش بدانند

من میخواهم عرض کنم عزیزان من! این آگاهى همیشه لازم است. امروز هم لازم است، فردا هم لازم است. نسل جوان ما خوشبختانه امروز یک نسل غالب در سرتاسر کشور است. جوانها بهوش باشند، بیدار باشند. معیارها مشخص است. در انتخابات، این آگاهى باید اثر کند؛ در بیان خواسته‏هاى ملت این آگاهى باید تأثیر بگذارد؛ در حضور گوناگون، در مسائل مختلف، این آگاهى بایستى اثر بگذارد. ملت ایران در انتخابهاى خود - معیارهاى انتخابات را من آن روز عرض کردم، این هم مکمل آنهاست - توجه کند؛ کسانى با رأى ملت سر کار نیایند که در مقابل دشمنان بخواهند دست تسلیم بالا ببرند و آبروى ملت ایران را ببرند. کسانى سر کار نیایند که بخواهند با تملق‏گوئى به غرب، به دولتهاى غربى، به دولتهاى زورگو و مستکبر، به خیال خودشان بخواهند براى خودشان موقعیتى در سطح بین‏المللى دست و پا کنند. اینها براى ملت ایران ارزشى ندارد. کسانى سر کار نیایند که دشمنان ملت ایران طمع بورزند که به وسیله‏ى آنها بتوانند صفوف ملت را از هم جدا کنند، مردم را از دینشان، از اصولشان، از ارزشهاى انقلابى‏شان دور کنند. ملت باید آگاه باشد. اگر کسانى بر سر کار بیایند که در مراکز گوناگون سیاسى یا اقتصادى به جاى اینکه به فکر ادامه‏ى راه امام و ارزشها و اصول ترسیم شده‏ى به وسیله‏ى امام باشند، به فکر به دست آوردن دل فلان قدرت غربى و فلان مستکبر بین‏المللى باشند، براى ملت ایران مصیبت خواهد بود. این آگاهى براى ملت لازم است.

 

بیانات در دیدار مردم بیجار 28/2/88
کلمات کلیدی: دشمن _ مصیبت _ تملق _ اصول _ دین _ ارزشها ...

¤ نویسنده: کانون فرهنگی هنری شهید بنازاده

نوشته های دیگران()

ندای رهبر

چهارشنبه 88/3/20 :: ساعت 12:3 عصر

محبوب‏ترین دولت‏ها 

من به مسؤولان امریکایى، به این تیم و گروهى که امروز اداره‏ى امریکا را در دست گرفته‏اند و داعیه‏ى رهبرى دنیا را دارند، مى‏خواهم دو سه مطلب را بگویم. اى کاش بشنوند؛ اى کاش فکر کنند؛ اى کاش بفهمند! من به آنها مى‏گویم

شما خودتان را با دولت ما مقایسه کنید؛ رئیس‏جمهورتان را با رئیس‏جمهور ما مقایسه کنید. دولت شما امروز در داخل امریکا منفورترینِ دولت‏ها در تاریخ ایالات متحده است؛ این را در نظرسنجى‏هاى خودشان به همه‏ى دنیا اعلام کرده‏اند. امروز دولتى که در امریکا بر سر کار است، در تاریخ ایالات متحده، از همه‏ى دولت‏ها از نظر مردم امریکا منفورتر است. شما این را مقایسه کنید با دولت ما، که امروز دولت ما یکى از محبوب‏ترین دولت‏ها بعد از مشروطه تا امروز است؛ در طول این صد سال.

بیانات ‏ در مراسم هفدهمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینى(ره) 14/3/85


کلمات کلیدی: دولت ما

¤ نویسنده: کانون فرهنگی هنری شهید بنازاده

نوشته های دیگران()

ندای دوست

شنبه 87/12/3 :: ساعت 3:37 عصر

شهید سید مرتضی آوینی 

آرمانخواهی انسان مستلزم صبر در برابر رنجهاست

پس برادر خوبم،

برای جانبازی در راه آرمانها یاد بگیر

که در این سیاره رنج صبور ترین انسانها باشی.


کلمات کلیدی: صبر

¤ نویسنده: کانون فرهنگی هنری شهید بنازاده

نوشته های دیگران()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ

طراح قالب: ParsiBlog.com